Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

http://youtu.be/TbzmdbV0-JMΣε τέσσερις τοίχους κλεισμένος οικιοθελώς αποκλεισμένος
απ' όλους και όλα ξεχασμένος δεν θέλω τιποτα να δώ
Φευγάτος στο δικό μου μονοπάτι μόνος στου σπιτιού το σκαλοπάτι
αγναντεύω εκεί ψηλά χαζεύω το φεγγάρι που κυλά.

Μά τι γυρεύω μια σανίδα στο πλοίο σου να ανέβω
Μά τι γυρεύω μια ηλιαχτίδα της ψυχής σου να κρυφτώ

Σκουπιζω απ' το μάτι μου ενα δάκρυ φροντίζοντας καλά να μην φανεί
Αγναντεύω του σκαριού σου το κατάρτι μέχρι που έχει πιά χαθεί
Σε τέσσερις τοίχους θα 'μαι πάλι δεμένος στο ανήλιαγο κλουβί
πού έφτιαξε το ίδιο μου κεφάλι και αφήνει την καρδιά μου πιά βουβή...

Ευχαριστώ θερμά και εκ βάθους ψυχής την συγγραφέα-στιχουργό Μαρία Κρόκου για την τιμή που μου έκανε να μου εμπιστευτεί τους στίχους της για μελοποιήση...

Επίσης ευχαριστώ τον αγαπημένο μου ανηψιό για την πολύτιμη βοήθεια του...

Κωνσταντίνος Κατσός...

Δεν υπάρχουν σχόλια: