Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

«Παντιέρα ανταρσίας» στο ΠΑΣΟΚ για το Μεσοπρόθεσμο


«Παντιέρα» ανταρσίας σηκώνουν μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, λίγες μέρες πριν την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου στη Βουλή, προκαλ
ώντας έντονο «πονοκέφαλο» στην κυβέρνηση.
Ο βουλευτής Κοζάνης Αλέξανδρος Αθανασιάδης μιλώντας στοnewsbomb.gr, επανέλαβε την πρόθεσή του να καταψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο.
«Διαφωνώ με την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ, της ενέργειας και των κερδοφόρων ΔΕΚΟ», είπε ο κ. Αθανασιάδης, εκφράζοντας τις αντιρρήσεις του του συνολικά με το μνημόνιο.

Ο κ. Αθανασιάδης σημείωσε ότι, θα μεταβάλλει τη στάση, μόνο εάν αποσυρθεί η ΔΕΗ από το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.
Αλλά δεν είναι μόνο ο κ. Αθανασιάδης. Την πρόθεσή του να καταψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο έκανε γνωστή και ο βουλευτής Θεσσαλονίκης Θωμάς Ρομπόπουλος. Μιλώντας στο newsbomb.gr ο κ. Ρομπόπουλος ξεκαθάρισε πως δεν μπορεί να ψηφίσει αυτά τα μέτρα.
«Έχω καθαρή τη συνείδηση μου. Τη Δευτέρα θα πάω στη Βουλή και θα συζητήσω. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Αυτά τα μέτρα όμως εγώ δεν μπορώ να τα ψηφίσω», σημείωσε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Ο τρίτος «πονοκέφαλος» για το Μαξίμου είναι ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο οποίος άφησε ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα για τη στάση, που θα τηρήσει στη Βουλή.
Μιλώντας στο ραδιοσταθμό «Βήμα 99,5», τόνισε πως παρακολουθεί με πολλή προσοχή τι συντελείται μέσα στηνκοινωνία, λέγοντας πως «εγώ δεν έχω να χάσω τίποτα».
 πηγη newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: