Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ελληνικά καλοκαίρια....σε Ελληνικές παραλίες...!!!


   Καλοκαιράκι Ελληνικό φίλοι μου!  που όσο και αν προσπαθούν να μας το σαμποτάρουν εμείς πάντα βρίσκουμε τρόπο να το διασκεδάζουμε και να το ευχαριστιόμαστε! Με τη θαλασσίτσα μας, το καφεδάκι μας, αλλά και το κεφτεδάκι μας!
   Έσκασα που λέτε μύτη στην παραλία, έστρωσα την πετσέτα μου και έβγαλα την -γιατί όχι- κορμάρα μου σε κοινή θέα. Εντάξει δε λέω  έχω τα πιασιματάκια μου και τις ατέλειές μου -βλέπε ραγαδούλες και κυτταριτιδούλα- αλλά σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη η διάθεση φτιάχνει ακόμα και όταν όλα είναι ή πάνε στραβά!, ακόμα και όταν δεν είσαι η Σκλεναρίκοβα βρε παιδί μου!! (όχι ότι θα μου κακόπεφτε βέβαια, αλλά ας όψονται τα γονίδια...!)
   Αλείφομαι -παστώνομαι πες καλύτερα- από πάνω έως κάτω με το ακριβό αντηλιακό που όλο καμάρι αγόρασα και αφήνομαι στα χέρια του Θεού ήλιου!
   Το ελαφρύ αεράκι φέρνει όλη την άμμο επάνω μου, η οποία με μετατρέπει σε ψηφιδωτό - αλλά είπαμε η διάθεση δεν χαλάει- τρώω και λίγη από δαύτη -αλλά δεν πτοούμαστε.
Θα ξεπλυθεί με το νερό.. σκέφτομαι.   Και αποφασίζω να βουτήξω στα καταγάλανα νερά που αφρίζουν ελαφρώς από το αεράκι. Νοτιαδάκι για την ιστορία,που όλως τυχαίως είχε φέρει εκτός από την κλασσική.. σαβούρα και ένα τσούρμο τσούχτρες... Ημιξεπλένομαι και άρον άρον βγαίνω από το τσουχτροπέδιο...
   Μήπως μπέρδεψα το σημείο; αναρωτιέμαι καθώς βλέπω πως εκεί που νόμιζα πως είχα αφήσει τα πράγματά μου τώρα επάνω στην πετσέτα μου παίζουν τρία πιτσιρίκια με το σκυλάκι τους.   Τρισχαριτωμένα όλα τους αλλά όχι δικά μου!  Άσε τις τρίχες από το σκυλάκι, τούφες- τούφες στην πετσετούλα μου και το ακριβό αντηλιακό μου μισοχυμένο μέσα στην τσάντα με τα πράγματά μου..!   
   Συγκρατώ τα νεύρα μου- λόγω της ημέρας...του ήλιου.. της καλής διάθεσης..-  και ενώ προσπαθώ ευγενικά να απομακρύνω την παιδοσκυλοομήγυρη -γεμίζοντας για μια ακόμη φορά άμμο- σκάει μύτη η μανούλα που βρυχάται και ωρύεται πως φέρομαι άσχημα στα καμάρια της, θα τους δημιουργήσω ψυχολογικά προβλήματα, δεν σέβομαι το θεσμό της οικογενείας κλπ.. Μαζεύεται και ο σχετικός όχλος που σιγοψιθυρίζουν: ντροπή, μα τι έκαναν πια τα παιδάκια...
   Άχ Ελλάδα σ΄αγαπώ, όμως , τί ρίχνεις στο νερό σου;;;;;;;;;; 

                                                                                                                                                                                                ΠΑΝΔΑΙΜΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: