Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Τύχη... βουνό!!!

Τύχη... βουνό!!!

Ε! ναι! μπήκε και επίσημα το καλοκαιράκι! Και εάν ανήκετε στους τυχερούς που θα πάνε διακοπές,είτε σε κάποιο ξενοδοχείο, είτε σε camping, είτε στο χωριό σας έχει καλώς. Ειδικά αυτή η ομάδα των τελευταίων, αυτών δηλαδή που θα πάνε στο χωριό είναι η πιο τυχερή- εκτός βέβαια αν το χωριό είναι στο τέρμα  του πουθενά και δεν υπάρχει και ψυχή- διότι ούτε έξοδα διαμονής, ούτε έξοδα διατροφής θα έχει. Άσε το αραλίκι στη βεράντα του πατρικού ! ούτε δουλειές, ούτε τίποτα! άντε το πολύ πολύ καμιά χαζοκουβεντούλα με τους συγχωριανούς που έκαναν τόσο καιρό να σε ματαξαναδούν! Όπως και νά χει οι τυχεροί τουλάχιστον θα αλλάξουν παραστάσεις και θα ξεφύγουν από την καθημερινότητα ακόμα  και αν ο προορισμός τους είναι ένα κορφοβούνι με αιγοπρόβατα- και με αυτό εννοώ πως θα απουσιάζει η θάλασσα γιατί τα αιγοπρόβατα μια χαρά είναι. Με τους άλλους τους δύσμοιρους, όμως, που ούτε χωριό έχουν ούτε τη δυνατότητα για μικροδιακοπές έστω; πώς θα αλλάξουν παραστάσεις; πώς θα γεμίσουν μπαταρίες; τι να έχουν να περιμένουν για το καλοκαιράκι που μόλις μας τίμησε; (αν μας τίμησε τελικά, γιατί πάλι για βροχές και καταιγίδες άκουσα..).  Βέβαια, μπορούμε πάντα να βασιστούμε στα λόγια του πολιτικού- γιατί εγώ τον άκουσα να το λέει, ναι τον άκουσα..- πως ''είμαστε τυχεροί που ζούμε στην Ελλάδα, με αυτόν τον ήλιο και αυτό το κλίμα γιατί είναι σαν καλοκαιρινές διακοπές όπου και να σαι, όπως και να σαι''. Και εγώ να συμφωνήσω: ωραίος ο ήλιος, τυχεροί είμαστε! Τουλάχιστον μας δίνει την αισιοδοξία που μας παίρνουν όλοι οι άλλοι..! Όμως πως θα τον δω και θα τον ευχαριστηθώ αυτόν τον έρμο τον ήλιο αν είμαι σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι;; και η δουλειά μου είναι μέσα σε ένα ανήλιαγο γραφειάκι, ενώ το σπίτι μου είναι ένα υπόγειο στη Βάθυς ή άντε στο πρωτοδεύτερο όροφο μιας πολυκατοικίας που το πολύ πολύ να βλέπει τα απλωμένα του διπλανού; πως να τον ευχαριστηθώ όταν σκέφτομαι πως σε τρεις μήνες το πετρέλαιο απλά θα το φαντάζομαι, όπως φαντάζομαι και τις διακοπές τώρα;και δεν είμαι από αυτούς που θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αλλά... τουλάχιστον δε γίνεται να έχω και εγώ μία;;;;
                                                                                                          ΠΑΝΔΑΙΜΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: