Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

«Όλα άλλαξαν σε μια μέρα»


Αβέβαιο είναι το μέλλον του Νεστέροβιτς μετά από την αποχώρηση Αγγελόπουλων

«Όλα άλλαξαν σε μια μέρα»Αλλάζει τα σχέδια του Ράσο Νεστέροβιτς η αποχώρηση της οικογένειας Αγγελόπουλου από την ΚΑΕ Ολυμπιακός. Η οψιόν για την αυτόματη ανανέωση του συμβολαίου του Σλοβένου σέντερ δεν πρόκειται να ενεργοποιηθεί και ο πρώην παίκτης του ΝΒΑ ήδη θα πρέπει να θεωρείται παρελθόν από τους «ερυθρόλευκους». 

«Δεν ξέρω τι γίνεται. Εσείς μάλλον είστε καλύτερα ενημερωμένοι. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Τα πράγματα στην Ελλάδα δεν είναι ρόδινα. Η χώρα βρίσκεται σε κρίση και ο κόσμος κατεβαίνει στους δρόμους. Δεν ξέρω ποια είναι η αιτία της αποχώρησης των ιδιοκτητών. Ίσως κουράστηκαν. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάνω. Αυτή τη στιγμή είμαι αφοσιωμένος στην αποθεραπεία μου, που θα κρατήσει ακόμη περίπου ενάμιση μήνα. Για την ώρα δεν μπορώ να σκεφτώ με λεπτομέρειες το μέλλον μου. Πάντως δεν θα βιαστώ. Έχω μιλήσει με τους ανθρώπους της Ολίμπια, αλλά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Κι εγώ, άλλωστε, μέχρι τώρα πίστευα πως θα με κρατούσε ο Ολυμπιακός, αλλά όλα άλλαξαν σε μια μέρα», δήλωσε ο 35χρονος άσος.
πηγη newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: